به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد مهدی عبدالهی، مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس، در مراسم تحلیف کارشناسان صلاحیت ماده ۲۷ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان استان فارس که در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، با تأکید بر نقش کلیدی کارشناسان ماده ۲۷ در فرآیندهای نظارت، تشخیص و داوری مسائل فنی ساختمان، اظهار داشت: این کارشناسان، بازوان توانمند نظام مهندسی در مسیر تحقق ساختمان ایمن، مقاوم و مطابق با استانداردهای روز هستند و حضور ارزشمند آنان در کنار مجموعه نظام مهندسی و اداره کل راه و شهرسازی، ضامن ارتقای کیفیت ساختوساز در استان خواهد بود.
مدیرکل راه و شهرسازی فارس در ادامه با قدردانی از زحمات اعضای کمیسیون کارآموزی ماده ۲۷، خاطرنشان کرد: تلاشهای بیوقفه اعضای این کمیسیون - آقایان امیر فلاحنیا، هوشنگ بهمنی، مهرداد تاتار و غلامحسین هوشمند سروستانی - در طی فرآیند یکساله کارآموزی، نقش مؤثری در آمادهسازی و ارتقاء کارشناسان توانمند برای ورود به عرصه خدمترسانی داشته است.
در ادامه این مراسم و پس از ادای سوگند، از پذیرفتهشدگان دوره کارآموزی صلاحیت ماده ۲۷ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان نیز با اهدای لوح تحلیف از آقایان هادی بیاتی، رشته عمران - محسن ژیانی بخش، رشته تأسیسات مکانیکی - مهدی واقفی، رشته تأسیسات مکانیکی تقدیر شد.
عبدالهی ضمن تبریک به این کارشناسان، آنان را به رعایت امانت، دقت و پایبندی به ضوابط ملی ساختمان فراخواند.
وی در پایان این مراسم، تکریم سرمایههای انسانی و تشویق متخصصان به ارائه خدمات هرچه بهتر در حوزه مهندسی و شهرسازی را گامی مؤثر در جهت اعتلای نظام فنی استان ارزیابی کرد و بر حمایت همهجانبه مجموعه اداره کل از کارشناسان رسمی ماده ۲۷ تأکید کرد.